Wednesday, February 3, 2010

Lalang

Mahal betul. Aku tengok list. Semua melekat kat jiwa. Memang kena pada harga. Tapi dalam banyak2 aku hanya dapat beli satu. Satu cuma. Pasal benda2 macam ni, aku tak berontak. Letak la label setinggi mana pun, aku beli. Dan bila kau juga senang jadi milikku, ianya satu penghormatan. Tak ternilai.

Masa diperlukan.

*tengok entri bawah ni yang penuh grafik tak tersusun, buat aku nak rimuv imej2 tu dua tiga hari lagi. Nanti kau, semak sangat.